Podajajoč intervju z Dorotejo Žnideršič, tržno raziskovalko
10 maja, 2021

Doroteja je na KNOF prišla kot udeleženka Učnih delavnic na delovnem mestu tržni raziskovalec. Že pred tem je imela nekaj delovnih izkušenj pri delu s strankami. Pri nas je te veščine še nadgradila. Sedaj je del marketingškega tima in se ukvarja s prodajo in promocijo produktov in storitev. Prosil sem jo za intervju, da se nam predstavi.

 

Kako te je pot prinesla na KNOF?

Za zavod KNOF sem izvedela preko Stare šole. Všeč mi je bila zamisel takšne trgovine v Krškem. Ko je moja prijateljica postala prostovoljka v Stari šoli in sem trgovino večkrat obiskala, sem se začela tudi spoznavati s KNOFom. Preko Zavoda za zaposlovanje se mi je ponudila priložnost, da se udeležim Učnih delavnic. Takoj sem poklicala Mojco (direktorico KNOFa) in se dogovorila za razgovor.

 

Kaj te je najbolj pritegnilo, kaj pa ti je bilo v izziv?

Najbolj so me pritegnili dobri odnosi v kolektivu in raznoliko delo. Izziv mi je bil spoznavanje s krožnim gospodarstvom in trajnostnim načinom življenja, saj do zaposlitve v KNOFu nisem imela veliko stika s tem. Pridobila sem že veliko znanja na teh področjih, vendar se še vsak dan naučim nekaj novega in uporabnega za vsakdanje življenje.

 

Vem, da si pričela kot udeleženka usposabljanja, kakšna pa je tvoja vloga v KNOFu danes?

Res je, začela sem kot udeleženka Učnih delavnic, sedaj pa sem zaposlena na oddelku marketinga, kjer se ukvarjam s spletno prodajo, urejanjem spletne strani, pripravo promocijskega materiala in pisanjem člankov. Pri nas je tako, da je vsak aktiven na vseh delovnih področjih, ki jih KNOF pokriva, ker se vzpodbuja ustvarjalnost, razvoj različnih sposobnosti in izmenjava mnenj.

 

Na kateri dosežek si najbolj ponosna v KNOFu?

Ponosna sem na vse naše skupne projekte, ki jih uspešno opravljamo, in na vsak moj prispevek k temu. Še posebej pa na vso novo znanje, ki sem ga pridobila. Na začetku, se mi je namreč zdelo nemogoče, da se bom vsega tega naučila 😊.

 

Kakšne vznemirljive načrte imate v marketing timu v prihodnje?

Razvijamo ideje in produkte, s katerimi želimo doseči ljudi, ki jim je ta življenski stil blizu in navdušiti tiste, ki se še ne zavedajo pomembnosti ponovne uporabe in zmanjšane potrošnje. Sedaj tudi sama spoznavam, kakšno spremembo lahko naredi že posameznik!

 

Intervjujal: Ivan Žganec

 

 

Zero waste v Sloveniji

Zero waste v Sloveniji

Sam izraz zero waste se prvič pojavi že v 70-tih letih, iz njega pa se je razvilo zero waste...

sl_SISlovenian